2009. december 9., szerda

őrület

Jó rég nem blogoltam, de azt se tudom az utóbbi napokban hol áll a fejem. rohangálok a kórházból ki-be, mellette főzök mosok (pendrive-ot is), takarítok, vásárolok. Szóval ennyit arról, amit régen mondtam, hogy én nem leszek háziasszony...
Be lettem oltva H1N1 ellen, pedig nem is akartam, csak jól befosattak, hogy nehogy elkapjam ahogy anyuhoz járkálok, erre kiderült, hogy oltás után 2héttel kezd hatni, szóval adtunk a sza...nak egy pofont...de legalább a mikrochipet belém tették, szóval már az állam embere vagyok...
Hétvégén ettünk nagyon finom burritot, de Balázs ezt már úgyis kifejtette előttem, hiszen amióta elkezdtem blogolni, azóta ő is aktív lett.Nekem nincs időm, mert a háztartást vezetem, ő meg elblogolgat, még jó h elkezdtem ...(jaj itt nincs a kedvenc ikonom:( )Előre tudom, hogy ezen meg fog sértődni, úgyhogy Kedvesem ne tedd!:)
Jól lebuktattam magam, mert volt nálam Marcsi, előtte meg póló terveket készítettem Teddynek, erre jól meglepett, mert mikor engedtem ki Marcsit megjelent. Ennyit a meglepiről, de sebaj legalább megmondta, hogy melyiket kéri.
Van olyan csoki amit nem szeretek, ez új hír.Haza kellett hoznom anyu pér cuccát, és találtam közte egy csokit is amit ő sose fog megenni, gondoltam megkóstolom.
Na még egy ilyen szart... nem is ettem meg...így kell leszoktatni a csokiról.
Mellékelem a medve terveket, kommentben lehet szavazni. A piros keretes került kiválasztásra, bár szerintem a jobb szélső üvöltő mókásabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése