2011. május 9., hétfő

Day2# - favourite animal (Fahéj cica)

Hát igazából csaltam, mert az elsőt tegnap rajzoltam, úgyhogy ma megcsináltam a másodikat.
Kedvenc állat; hát akár lehetett volna ló is, de eszemebe jutott a múltkor mikor a Fahéjban voltunk észrevettük, hogy van egy cica bent. Azt hittük valamelyik vendéghez tartozik, mert olyan kényelmesen sétálgatott ott az asztalok közözz, hagyta magát simizni. Mikor lehajoltam hozzá meglepve láttam, hogy egy bőrszíjon kulcs lóg a nyakában. Kérdésemre h kié azt a választ kaptam, hogy nem tudják ő csak besétált és kunyerál. Mikor megpróbálták kitességelni őkelmét cselesen bebújt az asztalok alá, ott úgysem érik el.
Majd miután kitették, ült az ablaknál lesett be, és mikor valaki gyanútlanul kinyitotta az ajtót besurrant, és a tánc kezdődött előről.
Nagyon nagy pofa volt:) szivesen hazahoztam volna, de engem is meg őt szakrálisan feláldoztak volna azt hiszem. Meg hát ki tudja milyen lakás kulcsa lógott a nyakában, szeretek arra gondolni, hogy valami kényelmes kis lakásé, és a lakásban lakó kislány aki neki adta a kulcsot várja őkelmét haza az ingyen vacsora után :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése