2009. november 24., kedd

csalódások napja



Hát a tegnapi nap nem teljesen úgy alakult, mint ahogy azt remélem...több okból sem.
Kezdjük azzal, hogy a tűzzománcos foglalkozáson mind a két kitűző elég ramaty lett amit csiináltam, a cica egy szöszcica lett, a macit meg ellepi a zöld háttér, Juli szerint csak kiles a zöldből:) a lényeg az hogy megfolyt a tűzzománc, és nem lett szép. Pedig Balázsnak karácsonyra szántam, de odaadtam neki tegnap. Amúgy maga a foglalkozás jó volt, jó hangulatban telt, nagyon jó kis hely.
A másik nagy csalódás az Balázs részéről volt, szegény elszontyolódott, ugyanis immár totál felszámolták az Eidos-t, de olyan szinten, hogy széthordták a cuccokat. Szerzett nekem egy Wacom tabletet, ami kurva jó, meg fölhallgatót, vadi új laptop billentyűzetet, könyvet, parafa táblát, na meg egy 19 colos monitort. Ami nem működött. Úgyhogy sajnos szegény ma reggel vihette vissza, de másik persze már nem volt, nem maradt gondolom semmi. Úgyhogy nem jött össze egymás karácsonyi ajándékának megalkotása/beszerzése, azaz neki nagyrésze összejött. De hogy én mit fogok kitalálni??
Postolom a terveket, amik amúgy cukik, az alsó középső macifej lett volna a kitűző...

1 megjegyzés:

  1. A jobb felső cica nagyon cuki meg az alatta levő. Azért köszönöm a kitűzőt, legközelebb jobban sikerül.

    VálaszTörlés